Oto kolejne podsumowanie lektur z dwóch ostatnich miesięcy. Tym razem nie miałam nawet czasu, by zrecenzować jakąkolwiek książkę, najp...

Podsumowanie marcowo-kwietniowe

4/29/2016 Insane sanity 0 Komentarze/y



Oto kolejne podsumowanie lektur z dwóch ostatnich miesięcy. Tym razem nie miałam nawet czasu, by zrecenzować jakąkolwiek książkę, najpewniej pierwsze recenzje pojawią się dopiero w czerwcu - jak tylko zakończy się gorący okres sesji (nie mylić ze sjestą). W ogóle jest bidnie w ostatnich miesiącach - dopiero robię nową dostawę książek na moje półki (urodziny to zawsze dobra okazja, żeby zrobić sobie samej prezent) - i wstyd, wstyd, że tak mało udało mi się przeczytać.


Oto krótka rozpiska moich ostatnich lektur.



Marzec 2016
Kamień i sól [recenzja w przygotowaniu]
Eleonora & Park [recenzja w przygotowaniu]
Sherlock Holmes. Studium w szkarłacie [recenzja w przygotowaniu]
Kasacja [recenzja]
Szklany tron [recenzja w przygotowaniu]



Kwiecień 2016
Zabójczyni [recenzja w przygotowaniu]
Zaginięcie [recenzja w przygotowaniu]
Idź, podstaw wartownika [recenzja w przygotowaniu]
Czas Żniw [recenzja w przygotowaniu]

Najlepszy powrót po latach: Idź, postaw wartownika
Najlepsza kreacja bohaterki: ex æquo Chyłka oraz Celaena (mam słabość do silnych postaci kobiecych)

0 komentarzy: