Wakacyjne miesiące przyniosły gro nowych lektur. Ale to nie znaczy, że udało mi się pokonać wewnętrznego lenia i dokończyć pisanie rece...

Podsumowanie lipcowo-sierpniowe

9/01/2016 Insane sanity 0 Komentarze/y


Wakacyjne miesiące przyniosły gro nowych lektur. Ale to nie znaczy, że udało mi się pokonać wewnętrznego lenia i dokończyć pisanie recenzji. A skoro nawet w wolne dni nie jestem w stanie tego zrobić to chyba w czasie roku tym bardziej...

Oto krótka lista książek z ostatnich miesięcy:


Lipiec 2016
Panika [recenzja]
Zero []
Chłopak, który stracił głowę []
Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender []
Pandora []
Cujo []
Zakazane ciało []
Lustrzany świat Melody Black []
Samodzielne studia []
Prawda o dziewczynie []


Sierpień 2016
Dawca []
Skrawki błękitu []
Szukając Alaski []
Krocząc w ciemności []
W ramionach gwiazd []
Oddam Ci Słońce []

Jak można zauważyć, lipiec był bogatszy w lektury od sierpnia. A czemu to? Otóż, odkryłam w sobie zamiłowanie do komiksów, które zachłannie czytałam zamiast tradycyjnych książek. :) Chociaż może "powieść graficzna" brzmi dostojniej? W każdym razie należałoby wrzucić i rozpiskę lektur komiksowych. Większość czytałam w oryginale, zaś wszystkie w wersji digitalnej, więc nie mam ich zbiorowego zdjęcia. Gdyby wziąć pod uwagę objętość większości z nich (ok. 150 stron) to można oszacować, że ich lektura rekompensuje kilka tomisk klasycznych powieści. Nie będę ich recenzować z prostego powodu - nie potrafię, za bardzo przywiązałam się do superbohaterów by choć jedno złe słowo o nich (i ich twórcach) napisać. :)

* Justice League, Origin
* Justice League, The Villan's Journey
* Justice League, Throne of Atlantis
* JLA, World Without Grown-Ups
* Justice League of America, Masa krytyczna
* JLA, W obcych ciałach
* JLA/Avengers
* The Flash, Season Zero
* The Flash, Move Forward
* The Flash, Rogues Revolution
* The Flash, Gorilla Warefare
* The Flash, Reverse
* The Flash, History Lessons
* Flash & Green Lantern, The Brave and the Bold

Książka, która najbardziej rozchwiała mnie emocjonalnie: Chłopak, który stracił głowę (serio)
Pies, przez którego jeszcze bardziej boję się psów: Cujo
Najplastyczniej opowiedziana historia: Oddam Ci Słońce

0 komentarzy: