Nie wiem, czy da się znaleźć dla mnie jakieś usprawiedliwienie. Całe wakacje zleciały, a na blogu nic nowego. Lipiec miał to do siebie, ż...

Podsumowanie lipcowo-sierpniowe

9/02/2017 Insane sanity 0 Komentarze/y


Nie wiem, czy da się znaleźć dla mnie jakieś usprawiedliwienie. Całe wakacje zleciały, a na blogu nic nowego. Lipiec miał to do siebie, że na czas urlopu zabrałam ze sobą tylko trzy książki (z racji ograniczenia bagażowego), więc musiałam przystopować z czytaniem (i zaglądaniem do internetu). Zaś sierpień, miesiąc remontu i stresu, został dedykowany zakończeniom serii/kontynuowaniem ich do oporu, dzięki czemu udało mi się nadrobić zaległości. (I tym samym dobiłam do ponad 52 przeczytanych książek w tym roku, ale raczej nie zapowiada się, żebym pobiła swój rekord sprzed dwóch lat).
Poza tym, że mnie na blogu nie było widać, pracowałam nad nowym profilem na instagramie. Wciąż jest w budowie - myślę nad kompozycją postów i ich szablonami. W połowie września powinien być już oficjalnie rozplanowany.
PS Z racji niesprzyjających zjawisk pogodowych, które zaciemniają mi zdjęcia, dodam odpowiednie zdjęcia innym razem.
PPS Wprowadzam również nowe oznaczenie - fioletowa gwiazdka () tuż obok tytułu książki, oznacza, że jest to pozycja godna polecenia (tzw. pewna lekturka). :)

(tu będzie zdjęcie, obiecuję)
Lipiec 2017
Krąg []
Prawnik Elle Woods []
Klątwa przeszłości []
Elita []
Helisa []
Robot w ogrodzie []
Buntowniczka z pustyni []
Siostrzyczki []

(i tu też zdjęcie)
Sierpień 2017
Ziarno prawdy []
Tajemnica starego mistrza []
Ogień []
Jedyna []
Klątwa wendigo []
Pieśń jutra []
Klucz []
Imperium burz []
Gniew []
Świt []

Najgrubsze tomisko, które mimo miłej dla oka zawartości, było męczarnią dla moich stawów: "Imperium burz" (860 stron, uff)
Liczba zakończonych serii książkowych: 3 (cykl Rywalki, cykl Krąg, cykl o Szackim)
Liczba zakończonych serii książkowych (z winy wydawnictwa): 2 (cykl Monstrumolog, cykl o Noreeli)
A tytuł ulubionego autora thrillerów naukowych wciąż z dumą może nosić: Marc Elsberg

0 komentarzy: